Veckans träning, v 8.

Måndag: Cykling, ca 30 min
Tisdag: Cykel SPRINT, 30 min
Onsdag: -
Torsdag: -
Fredag: Innebandymatch (vinst med 2-1)
Lördag: 60 min promenad
Söndag: Innebandymatch i Sunday League som målvakt (vinst med 8-1) 

Veckans träning, v 7.

Måndag: Cykel SPRINT, 30 min
Tisdag: Innebandy, 60 min
Onsdag: -
Torsdag: 4x4 intervaller på cykel, samt innebandy 60 min.
Fredag: -
Lördag: Innebandymatch (förlust med 1-8)
Söndag: -

Veckans träning, v 6.

Måndag: Cykel SPRINT, 30 min
Tisdag: -
Onsdag: Total Training, 45 min
Torsdag: Innebandy, 60 min
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: Innebandymatch i Skellefteå (slutade 2-2)
 

 
Veckan har varit ganska lugn. Nu när jag går i termin 5 så skriver alla i klassen uppsats, sedan har vi en valbar kurs utöver uppsatskursen. Jag har valt den så kallade "designkursen". Den går på halvfart hela terminen och innebär att vi har inläsning vissa veckor, sedan träffas vi och har lektioner hela dagarna i en hel vecka. Förra veckan hade vi den första kursveckan/träffen så det var väldigt intensivt. Men det var otroligt lärorikt och jag är väldigt glad att jag valde kursen! Vi gick igenom hur vi undersöker och behandlar patienter med ländryggssmärta, och lade fokus på mekanisk ländryggssmärta (sen finns det ju exempelvis neurogen smärta, som vid t ex diskbråck, men det har vi läst om tidigare under utbildningen). Denna vecka har jag läst i kursboken inför nästa träff som är vecka 9. Då ska vi istället för rygg/höft lägga fokus på nacke/skuldra.
 
I uppsatsen ska vi göra en intervention där vi ska träna i fyra veckor med strokepatienter. Vår handledare har raggat patienter och nu verkar det ha löst sig, så nästa vecka sätter vi igång med de inledande testerna. Kommer bli superkul! 
 
Men nu ska jag dricka en kopp kaffe :) Hade gott!

Veckans träning, v 5.

Måndag: Cykel SPRINT, 30 min
Tisdag: Innebandy, 60 min + fys efter ("idioten" och bålövningar)
Ondag: -
Torsdag: Innebandy, 60 min
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: -

RSS 2.0